top of page
UEG_Promotional_Assets_Separate_Horizontal_2_edited_edited_edited_edited_edited_edited.jpg

VIRTUALNI ESCAPE ROOM

SOBA POBEGA

S počasnim ogrevalnim dostopom vas skupaj popeljemo v virtualni svet, tako je igra primerna tudi za 

" NEDIGIT " generacijo!

UBI PIRAMIDA.jpg

 

Po

    POBEG IZ IZGUBLJENE PIRAMIDE

Pobegnite iz piramide! Pred davnimi časi je ekipa štirih raziskovalcev iskala Izgubljeno piramido v Nebki. Omenjeno odpravo, ki jo je vodil sir Beldon Frye, izgine nekje na Sinajskem polotoku.

. . . . . .Nikoli več jih niso videli . . . . .

S simulacijo se bo vaša ekipa postavila v vlogo raziskovalcev. Ugotovite, kaj se je zgodilo z odpravo, in  morda najdete, kar so iskali.

Zahtevnost: 

Povprečen čas igranja:  50 min

Uspeli v 55 min:    80%

Uspeli v 70 min:   100 %

Število igralcev:    2 ali 4

www.ubisoftescapegames.com-www.ubisoftescapegames.com-pop-dot-keyart-vertical-highres.png

Po

                    BODALO ČASA

Bodalo časa se dogaja po postavitvi trilogije Prince of Persia  (Pesek časa, Bojevnik, Dva prestola). Kaileena obnovi in ​​poda bodalo časa igralcem, da lahko dosežejo komoro peščene ure in z njim ustavijo čarovnike. Bodalo časa vam omogoča, da upravljate s časom. Lahko ga boste upočasnili, ustavili ali celo previli nazaj !

Sodelovanje je bistveno: brez soigralcev ne morete uspeti. Biti sposoben poslušati in učinkovito komunicirati je absolutno ključ do uspeha. V igri se dva, trije ali štirje igralci združijo, da bi našli pot iz prenovljene trdnjave časa. Za uspeh morajo sodelovati in reševati uganke. Uganke bodo od igralcev zahtevale interakcijo s predmeti v njihovi bližini, plezanje in uporabo določenih moči, kot je nadzor časa. 

Zahtevnost: 

Povprečen čas igranja:  60 min

Uspeli v 55 min:    60%

 

Uspeli v 70 min:   100 %

Število igralcev: 2 ,3 ali 4a

UBI MEDUZA.jpg

 

ONSTRAN MEDUZINEGA

PORTALA

Grčija 445 pr.n.št., v dobi zgovornih filozofov, neusmiljenih bogov in smrtnih obljub. Nekje na polotoku Peloponez je skrit starodaven predmet. Morda gre za legendarno ladjo Argonavtov?

 

S simulacijskim programom Animus vas bomo poslali nazaj v antično Grčijo, da raziščete skrivnostne okoliščine. Poiščite izgubljeno ladjo, . . . . . . če obstaja . . . . . .

 

Zahtevnost: 

Povprečen čas igranja:  70 min

Uspeli v 55 min:    50%

 

Uspeli v 70 min:   100 %

 

Število igralcev: 2 ali 4a

POSTER_HUXLEY_ONE.jpg

I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.

                             HUXLEY 

Zgodba o Huxleyju . Štejemo leto 3007.  Sveta, kot ga poznate ni več. Človeštvo so zamenjali stroji. Kar je bilo nekoč zeleno, je zdaj uničeno. Vi ste zadnji preživeli; z eno samo nalogo:   

                        pomagati HUXLEYU.

Imate 44 minut časa, da obrnete apokalipso. Vse, kar potrebujete za uspeh, najdete v vaši ekipi: adrenalin, borbenost in željo po zmagi.

 

No, kaj še čakaš?     Ura tiktaka! 

Zahtevnost: 

Povprečen čas igranja:  70min

Uspeli v 55 min:    50%

 

Uspeli v 70 min:   100 %

Število igralcev:  2 , 3 ali 4 



Če rezervirate  za dva, tri ali štiri igralce, ima celotna ekipa 60 minut časa za pobeg. 

Escape room - soba pobega ni vključena v druge pakete naše ponudbe in se obravnava ločeno!

V VR - u mi je slabo. Je zame?
Brez skrbi! Ubisoft Escape igre so namenjene izogibanju slabosti. Pogost sprožilec gibalne slabosti izvira iz slabe grafične zmogljivosti  ali nizke hitrosti sličic, to pa je Ubisoft upošteval pri oblikovanju igre. Manj kot 1% naših igralcev  doživi gibalno slabost. Največkrat ljudem postane slabo  v VR, ker so imeli prvo slabo izkušnjo ravno z mobilno napravo VR.  Iz naših igralnih testov in sejma smo dokazali, da smo naredili vse,  kar  je mogoče, da so imele stranke, ki so preizkušale našo igro,  in so imele prej  slabo ozkušnjo po VR-u,  po igranju naše igre presenetljivo dobre vtise in brez slabosti. 

Nisem igralec iger, ali je ta izkušnja zame?
Da, 100%! To ni video igra. To je intuitivna izkušnja za vse, od 12 do 82. Če se znate pogovarjati, poslušati, hoditi in zgrabite predmete, imate vse veščine, potrebne za njegovo izvedbo.  Izkušnje niso nasilne in se osredotočajo na sodelovanje med igralci.
Odlično za družine! Kot nalašč za poslovne dogodke.

Ali je igra dobra za Team Building?
Izdelan je za ekipe! Ne morete pobegniti sami! Morate delati skupaj in vsak ima svojo vlogo. Ključ do uspeha je pogovor, poslušajte in sodelovanje. In High Five, ko končate!

Imam strah pred višino, ali so te izkušnje zame?
Noge se bodo vedno dotikale tal, v 100% ste varni, toda vaši možgani bodo morda mislili drugače ☺ Naše izkušnje so lahko izziv za ljudi z močnim strahom pred višino! So pa tudi neverjetno koristne, ko se s tem soočite!

Rezervirajte svoj termin sedaj na : +386 64 295 727

  • Facebook
  • Instagram
  • Google Places

©2019 by VR STUDIO HOLODECK, Animatorji družabnega življenja, Nedeljko Matovic s.p., Glavni trg 14, 3000 Celje, Slovenija

bottom of page